Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan)


Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan), saymuallim
Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan)

Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan)

Sevgili öğrenciler, biliyorum ki aileleriniz sizi kitap okuma konusunda çok sıkıştırıyor. Aslına bakarsanız siz de kitap okumanın faydalarına inanıyorsunuz ve okumak istiyorsunuz. Fakat sadece istemekle olmaz kitap okurken çok sıkılıyorum diyorsanız; o zaman size yazımı okumanızı ve yazıdaki tavsiyeleri uygulamaya çalışmanızı öneririm.

Sıkılmadan Kitap Okumak için Tavsiyeler:

** Öncelikle sayfa sayısı az olan kitaplarla işe başlayın; kalın kitaplarla işe başlamak yılgınlık yaratır.

** İlginizi çeken ve okumaktan çok zevk aldığınız kitapları okuyun.

** Kendinize göre bir kitap okuma amacı belirleyin; amaçsız yapılan hiçbir işin anlamı yoktur.

** Geleceğe dönük hedefler belirleyin; okuduğunuz kitabın ileriye dönük hedeflerinize katkısını düşündükçe daha bir şevkle okuyacaksınız.

Sevgili öğrenciler, Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan başlıklı yazımda okuma eylemini zevkli hale getirecek bazı tavsiyeleri sizler için sıraladım. Yukarıdaki tavsiyelere uyarak okumaya gayret ederseniz, okumaktan çok daha fazla zevk alacağınıza eminim.

 Görseller:unsplash.com


 





Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan) Ders 6(Kitap Okurken Çok Sıkılıyorum Diyorsan) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 02, 2022 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.