Blog Yaz


Blog Yaz, saymuallim
Blog Yaz

Mesleki bilgileri ne olursa olun, her öğretmen kendine göre bir yol takip eder ve değişik tecrübeler edinir ama maalesef edinilen bu tecrübeler çoğunlukla öğretmenlerin kendilerine kalmaktadır. Bu durumun önüne geçmek için her öğretmenin blog yazması çok faydalı olacaktır. Blog yazmak hem bireysel anlamda hem de sosyal sorumluluk adına çok faydalı bir faaliyet olacaktır.

Sevgili Hocam, tavsiyede bulunmak haddim değil ancak belki küçük bir hatırlatma veya bir farkındalık olması adına birkaç madde sıralamaya çalışacağım.

** Mesleğe ne zaman başlamış olursan ol, derhal bilgi birikimlerini anlatacağın bir blog aç. Çünkü meslek hayatında edindiğin tecrübeler diğer meslektaşlarına çok faydalı olacaktır.

** Blog yazarak uzun vadede ciddi paralar kazanabilirsin.

** Çevrene karşı daha duyarlı olursun; karşılaştığın her konuyu yazıya dökme faaliyeti olarak değerlendirirsin.

** Birikimlerinden istifade etmek isteyecek insanlarla sosyal ilişkilerde bulunursun.

** Kendini geliştirme fırsatı bulursun. Blog yazma çabası seni teknolojik anlamda geliştirir.

** Monotonluktan kurtulursun, daha aktif bir insan olarak yaşarsın.

 Görseller:pexels.com.tr


 



Blog Yaz Blog Yaz Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 15, 2022 Rating: 5

8 yorum:

  1. blog yazmak insanlar için faydalı etkinlikllerden biri kesinlikle, hem bir iletişim aracı hem bilgi paylaşımı alanı hem de gelir kaynağı kesinlikle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli fikirlerinizle bana katkı sağladığınız için çok teşekkürler Ahmet Bey. Gerçekten de blog yazarlığının sayısız faydası var. Bir örnek verecek olursan ben ''on parmak klavye'' kullanmayı blog yazmaya başladıktan sonra öğrendim.

      Sil
  2. Merhabalar.
    Çok güzel ve yerinde bir tavsiye.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Recep Bey, sizi bloğumda görmekten çok mutlu oldum. Tavsiyeleri beğenmenizden dolayı da ayrıca mutlu oldum.

      Sil
  3. blog, mutluluk, keyif yeri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de blog ciddi anlamda mutluluk kaynağı, çok teşekkürler.

      Sil
  4. Blog bambaşka bir dünya, ben büyülü dünya diyorum:)))
    Ne zamandır bloğunuza bakacaktım, geçen gün söz verdiğim halde unuttum, çok güzel bir blog olmuş, çok faydalı bilgiler var:) Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem değerlendirmeler hem de bloğum hakkında yapmış olduğunuz harika yorum için çok teşekkürler kitapkeşfi:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.