Ders 10 (Odaklanmaya Odaklan)

 

Ders 10 (Odaklanmaya Odaklan), saymuallim
Ders 10 (Odaklanmaya Odaklan)


Sevgili öğrenciler, eğer siz de yaşıtlarınızın çoğu gibi ders çalışmayı çok istiyorum ancak gerektiği gibi odaklanamıyorum diyorsanız, tam yerindesiniz. Bu yazımda odaklanma becerinizi geliştirecek harika tavsiyeler var. Aşağıda sıralayacağım maddeleri inanarak uygulamalısınız.

Üzerinde çalışılan konuya odaklanmak için:

** Beslenmene dikkat et; gerektiği gibi beslenmezsen dikkatini toparlayamazsın.

** Uykusuz kalma.

** Çalıştığın konu ile ilgili hedeflerini belirle.

** Çalışmak için doğru zamanı belirle.

** Dikkatini dağıtacak teknolojik aletler vb. engelleyicilerde uzak dur.

** Vakit buldukça ‘’İki resim arasındaki farkı bulma’’ gibi dikkat geliştirici çalışmalar yap.

** Odaklanma becerini geliştirecek ‘’okçuluk’’ gibi sportif faaliyetlerle zaman geçirmeye çalış.

Bu yazımda özellikle öğrencilerimiz için odaklanma becerisini geliştirmeye yardımcı olabilecek yöntemleri sıralamaya çalıştım. Dikkat çekmesi açısından yazımın başlığını odaklanmaya odaklan şeklinde düzenledim. Böyle bir yöntemi kullanmaktaki amacım ders çalışırken odaklanmanın ne derece önemli olduğunu vurgulamaktı.

 Görseller:pexels.com


 


 


Ders 10 (Odaklanmaya Odaklan) Ders 10 (Odaklanmaya Odaklan) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Ocak 24, 2022 Rating: 5

2 yorum:

  1. odaklanmak başlı başına bir sorun olsa da odaklanabilir insan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki çalışıp gayret edilirse her şey mümkün. Teşekkürler Ahmet.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.