Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et)

 

Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et), saymuallim
Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et)


Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et)

Sevgili öğrenciler, başarmak istiyorsunuz ancak beklediğiniz başarıyı bir türlü elde edemiyorsanız eksik olan bir şeyler var demektir. Aslında eksik olan pek çok şey var ancak ben bu yazıda çok önemli bir etken üzerinde duruyorum ve size ‘’başarmak istiyorsan niyet et’’ diyorum. Çünkü bir iş yaparken niyet etmemek yapılan işin eksik kalması demektir.

Niyet ediyorum:

** Her çalışkan öğrenci kadar çalışkanım.

** Çalışkan olduğumu kabul ediyorum.

** Derslerde başarılı olacağıma gönülden inanıyorum.

** Kendime sonuna kadar güveniyorum.

** Kendime olan güvenim için kendimi taktir ediyorum.

** Bu güveni ve başarma inancını veren Rabbime şükrediyorum.

** Esmalarla başarmaya niyet ediyorum.

Sevgili öğrenciler, ‘’başarmak istiyorsan niyet et’’ başlıklı bu kısa yazımdaki niyet cümlelerini her gün kendi el yazınızla yazmanızı şiddetle öneriyorum. Tekrar edilen her şey günün birinde inanca dönüşmektedir. Başlangıçta size garip gelen cümleler zaman içinde daha anlamlı bir hale gelecektir.

 Görseller:pexels.com.tr


 


 


Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et) Ders 3(Başarmak İstiyorsan Niyet Et) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Aralık 30, 2021 Rating: 5

2 yorum:

  1. Merhabalar.
    Maalesef niyeti bir türlü öğrenemedik. Ben şu an da 67 yaşında biri olarak itiraf edeyim ki, benim de en büyük eksikliğim bir türlü niyet etmeyi öğrenememiş olmamdır. Yine itiraf etmeliyim ki, hiçbir işim de herhalde bu niyetsizlikten dolayı rast gitmemiştir. Ancak, öğrencilerimizin, çocuklarımızın ve de gençlerimizin niyet etmeyi öğrenmeleri gerektiğinin önemli olduğuna ben de katılıyorum.
    Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size daha nice mutlu ve sağlıklı yaşlar dilerim Recep Bey. Ayrıca ziyaret ve değerli yorumlarınız ile bloğuma yapmış olduğunuz katkılardan dolayı da çok çok teşekkürler ederim.:)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.