Ders 20 (Dost Kazan)

 

Ders 20 (Dost Kazan), saymuallim
Ders 20 (Dost Kazan)

Sevgili öğrenciler, Yaşamdan Zevk Almasını Bil başlıklı yazımda mutlu olma ve hayattan maksimum zevk alma yöntemlerini anlatmaya çalışmıştım.

Yapılan araştırmalar insanların maddi imkanlardan daha fazla dost sahibi olduklarında mutlu olabildiklerini göstermektedir. Kısacası maddi olarak her şeyiniz olabilir ancak ihtiyacınız olduğunda sığınacağınız bir dostunuz yoksa gerçek mutluluğu yakalamanız mümkün değildir. Dost kazan başlıklı bu yazımda size bu anlamda bazı tavsiyeler var.

** Dost kazanabilmek için nezaket çok önemlidir. İnsan ilişkilerinde nezaket kurallarını öğren.

** Kalıcı dostluklar kurabilmek için insanları olduğu gibi kabullen.

** Eleştiri yapman gerekiyorsa ölçülü ve yapıcı eleştirilerde bulun.

** İnsanların görüş ve önerilerine saygı duy.

** İlişkilerde ben merkezci olmaktan kaçın.

** Kalıcı dostluklar kurabilmek için hem dinleme hem de konuşma sanatını öğren.

** İnsanlara küçük hediyeler alarak dostlukların gelişmesine katkıda bulun.

** İnsanlarla aranda güven oluşmadan tavsiyelerde bulunma.

 Görseller:pexels.com.tr

 



Ders 20 (Dost Kazan) Ders 20 (Dost Kazan) Reviewed by EĞİTİM PINARI on Şubat 02, 2022 Rating: 5

4 yorum:

  1. bu yazılarını da öbür blogunda yazsana. öbür blogun güzel zaten, bütün yazıların o blogda olsun, çünkü iki blog olunca blogçular yazılarını gözden kaçırırlar, herkes öbür bloguna alıştı yani, bu dersler de diğer blogunda olabilir yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu konuda size katılıyorum, diğer bloğum da çok güzel ama pratik bilgiler biraz göz önünde olsun diye diğer blogda topladım. Eğitim Pınarı bloğumda bazı çalışmalar gözden kaçabiliyor. Yine de tavsiyeler için çok teşekkür ederim.:)

      Sil
    2. bütün yazdıklarını "eğitim pınarı" nda topla bencesi, saymuallimdeki yazılarını eğitim pınarı na geçir. eğitim pınarı bloguna alıştı herkes, saymuallim blogun gözden kaçıyor :)

      Sil
    3. Olabilir aslında, ancak bu defada kendi bloğumdan bile olsa başka bir blogdan yazı kopyalamak indeksleme adına sıkıntı oluşturabilir diye düşünüyorum. Çünkü o yazılar saymuallim.blogspot.com sitesine indekslendi.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.